راهنمای دختر تنبل برای مراقبت از خود – THE YESSTYLIST – وبلاگ مد آسیایی

زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

شیوه های مراقبت از خود چیزی فراتر از استفاده گاه به گاه از ماسک ورقه ای است یا به شما اجازه می دهد از یک غذای گرم کننده لذت ببرید. این در مورد تغییر زندگی آگاهانه و انتخاب مناسب است تا بتوانید برای مقابله با استرس های جسمی و روحی مجهزتر باشید. این شامل همه چیز از نه گفتن تا یک کوکتل اضافی تا یک شب رقص آشپزخانه است. مانند همه کارهای ارزشمند ، مراقبت از خود به زمان و تلاش نیاز دارد. به عنوان مثال ، یک روال پیچیده مراقبت از پوست که برای تسکین لکه های قرمز عصبانی تبلیغ می شود ، با وجود مزایای اثبات شده ، می تواند به عنوان یک کار سخت انجام شود. در مورد مراقبت از بدن خود از طریق رژیم غذایی سالم و ورزش منظم ، و همچنین سرگرمی های جدید برای کمک به شما در آرامش روحی مانند پخت ، سفالگری و شمع سازی.

اگر مشتاق مراقبت از خود هستید اما راحت تر می توانید روی یک کاناپه با یک کیسه چیپس بنشینید ، راهنمای زیر برای شما مناسب است. این نکات و ترفندها به شما کمک می کند تا فضای مورد نیاز برای درمان صحیح خود را مشخص کنید – بدون ایجاد استرس اضافی!

اگر شما هم مانند من هستید ، متوجه خواهید شد که در مورد مراقبت از پوست سادگی بهتر عمل می کند. شروع یک روال پیچیده مراقبت از پوست همیشه نتیجه نمی دهد ، به ویژه هنگامی که نمی توانید به تمام مراحل پایبند باشید. یک گزینه بهتر این است که به چند محصول مراقبت از پوست که برای نوع پوست شما خوب عمل می کنند متعهد بمانید ، مانند یک مرطوب کننده فوق العاده مرطوب کننده در بافتی که با آن راحت هستید ، یا یک مومیایی شونده پاک کننده آرایش که استفاده از آن لذت بخش است.

هنگامی که آرایش نکرده اید یا وقتی پوست شما به خصوص چرب نیست ، نگران پاکسازی مضاعف نباشید. ترفند تمیز کردن کامل است ، نه بیش از حد. در مورد اسانس ها و سرم ها ، آنها برای افزایش درخشندگی و بهبود رنگ پوست عالی هستند ، اما همچنین هیچ قانون سخت و سریع برای تبدیل آنها به بخش جدایی ناپذیر هر روتین وجود ندارد. اگر فضایی برای قرار دادن آنها در برنامه معمول خود پیدا کردید ، محصولات مختلف را به آرامی آزمایش کنید تا مطمئن شوید که مزایای واقعی و پایدار را ارائه می دهند. برای یک گزینه سبک و در عین حال قوی ، اسانس تونر مبتنی بر mugwort My First Essener به خوبی در آماده سازی ، آرامش بخش و مرطوب کننده پوست کار می کند. از طرف دیگر ، زیبایی سرم Glow غنی از بره موم Joseon ، علاوه بر مزایای روشن کننده ، هیدراتاسیون عمیق را ارائه می دهد و برای پوست های حساس به اندازه کافی ملایم است.

نیازهای زیبایی هر فرد متفاوت است. برخی از افراد ممکن است کرم دور چشم را به عنوان یک ضرورت مطلق در برنامه معمول خود در نظر بگیرند ، در حالی که برای دیگران ، این فقط یک افزودنی است. کسانی هستند که به ماسک های شستن قسم می خورند ، در حالی که طرفداران ماسک ملحفه خواهان اختلاف نظر هستند. در مورد نیازهای پوست خود به غرایز خود اعتماد کنید. اگر از مراسم تشویق زیاد لذت می برید ، به سراغ روتین کامل بروید و یک غلتک یشمی برای بوت کردن داخل آن بیندازید. اما اگر این کار را نمی کنید ، فقط به یاد داشته باشید که مراقبت از پوست ، مانند مراقبت از خود ، اشکال مختلفی دارد و گاهی کمتر ، بیشتر است! توصیه: هر چقدر هم که معمول زیبایی شما باشد ، همیشه یک بطری ضد آفتاب را در نزدیکی خود نگه دارید. به یاد داشته باشید که هر روز صبح از آن استفاده کنید و در طول روز به طور کامل به آن اضافه کنید.

مراقبت از خود با ساختن فضایی فیزیکی آغاز می شود که راحتی و شادی را به ارمغان می آورد. اغلب ، این شامل پاکسازی آشفتگی است. این مرحله اولیه می تواند سخت باشد ، به ویژه هنگامی که احساس خستگی یا بی انگیزه می کنید. با این وجود ، ایجاد یک روال عادی برای کاهش استرس می تواند به طور بالقوه منجر به کاهش استرس و سلامت احساسی بهتر شود. به خاطر ذهن خود ، احتمالاً ایده خوبی است که شروع به رها کردن برخی از آشغال ها کنید.

این بدان معنا نیست که شما باید همه چیز را اسپارتانی کنید. نکته مهم این است که یک برنامه معمول برای رفع نیازها و زیبایی شناسی خود طراحی کنید. اگر شما به دنبال یک شیوه زندگی سختگیرانه هستید ، به هر حال همه چیز را در سطل های بازیافت و جعبه های ذخیره سازی قرار دهید و فقط مایحتاج برهنه و تعدادی ضربات استراتژیک را در فضای زندگی خود نگه دارید. برای بقیه ما ، احتمالاً پذیرفتن درجه قابل قبولی از آشفتگی در حالی که اجناس اضافی را کنار می گذاریم ، امکان پذیر است. در مورد چگونگی کاهش موثر ، یکی از روشها این است که سخت گیر باشید اما بی رحمانه نباشید. برای من ، این به معنای آویزان کردن پاندا اسباب بازی دوران کودکی من برای آینده قابل پیش بینی بود ، در حالی که به من هدیه هایی می دادم که دیگر هرگز در آن قرار نمی گرفتم.

مرحله بعدی تغییر اتاق است. ترفندهای کوچک به همان اندازه تعمیرات اساسی انجام می شود. در حالت ایده آل ، بهترین افزودنی ها باید نظم بیشتری را در زندگی روزمره شما ایجاد کنند و در عین حال زیبایی کلی فضای شما را بهبود بخشد. به عنوان مثال ، این سینی جواهرات به شکل سر آهو ، فوراً اتاقی را پر از احساسات عجیب و غریب می کند ، همانطور که این نیم تنه ها به سبک رومی به عنوان نگهدارنده قلم مو دو چندان می شوند. اگر به دنبال رنگهای مشکی با اشکال ساده هستید ، چرا موارد اضافی کاربردی مانند جا قلم چوبی ، سینی غذای خوب ، یا دستگاه های دیواری را انتخاب نکنید؟ برای نظم بیشتر به وسایل خود ، پلاروئیدهای سرگردان را در این آلبوم عکس که یادآور یک جلد سخت است ، در نظر بگیرید. به عنوان آخرین دستاوردها ، روی عطر اتاق LAVON سرمایه گذاری کنید تا بوی بهشتی فضا را حفظ کند ، و همچنین این نور شب به شکل نهنگ برای احساسات مثبت.

تمیز کردن سر شما آسان تر از انجام آن است ، اما اکنون که فضای زندگی خود را مرتب کرده اید ، بهتر است فضای سر خود را نیز تازه کنید. خواب خود را به طور منظم شروع کنید ، زیرا تحقیقات نشان می دهد استراحت کافی از سلامت روزمره شما محافظت می کند. اگر غالباً برای به خواب رفتن مشکل دارید ، ماسک چشم را به برنامه خواب خود اضافه کنید. این نسخه ابریشمی با گلدوزی چشم براق نه تنها کار را به پایان می رساند ، بلکه بوت شدن آن رویایی به نظر می رسد.

مورد بعدی این است که یک برنامه ریز روزانه بگیرید. این حالت ثابت ممکن است یک انتخاب طبیعی برای یک مورد مراقبت از خود به نظر نرسد ، اما تنظیم برنامه و برنامه ریزی پیش رو می تواند هرج و مرج را در زندگی شما به حداقل برساند و برای ذهن شما معجزه کند.

همیشه کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای مراقبت از خود انجام دهید حتی زمانی که احساس تنبلی و عدم الهام می کنید. اگر به نظر می رسد که پختن یک دسته کوکی بیش از حد تلاش می کند ، کافی است یک نوشیدنی یخ زده در جالب ترین ظروف شیشه ای خود سرو کنید. لباس پوشیدن در خلوت اتاق شما همچنین می تواند یک جلسه یوگا یک ساعته را از نظر مدیریت استرس از بین ببرد ، به خصوص اگر از افراد کم تحرک هستید. به عنوان مثال ، این ژاکت شل و ول با الگوی انتزاعی یک تقویت کننده واقعی خلق و خو است! و اگر هیچ چیز دیگری کار نمی کند ، خوب است که پشت هدفون با آهنگ های مورد علاقه خود ناپدید شوید. این جفت زیبا و ظاهری مجهز به گوشهای گربه روشن فقط بلیط است.

برای فعالیت شدیدتر سلامتی ، خلاقیت خود را از طریق یک ساعت نقاشی ، اریگامی یا روزنامه نگاری در نظر بگیرید. هر آنچه را که انتخاب می کنید ، به یاد داشته باشید که گذراندن وقت برای برآوردن نیازهای مراقبت از خود فراتر از اجازه دادن به تجملات گاه به گاه است. این مربوط به تعیین زمان برای انجام کاری است که دوست دارید انجام دهید. بنابراین هر چند وقت یکبار اعلان های تلفن خود را خاموش کنید و مراقبت هایی از خودتان انجام دهید که برای روح شما معتبر است. این که یک پیاده روی نیمه شب در محله باشید یا شروع یک دفتر خاطرات رویایی ، کاملاً به شما بستگی دارد.

(28 بار بازدید ، 13 بازدید امروز)